Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
počítadlo přístupů
online: 33
dnes: 115
týden: 848
Doprava zdarma nad 1999

Doprava zdarma

Kyocera partner

Lexmark Partner

 

Obchodní podmínky

1. Obecná ustanovení

Těmito obchodními podmínkami se řídí prodej a nákup zboží v internetovém obchodě provozovaném na adrese www.levnetonery.cz

Prodávající

Prodávajícím je společnost Print Smart s.r.o.  Dále jen „Prodávající“

Kupující
Koncový spotřebitel - právní vztahy Prodávajícího s tímto druhem Kupujícího, které nejsou upraveny těmito obchodními podmínkami, ani individuální smlouvou se řídí zákonem č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník) a souvisejícími předpisy. Podnikatelský subjekt - právní vztahy Prodávajícího s tímto druhem Kupujícího, které nejsou upraveny těmito Obchodními podmínkami, ani individuální smlouvou se řídí zákonem č. 513/1991 Sb. (Obchodní zákoník) a souvisejícími předpisy. Podnikatelským subjektem se rozumí každá právnická osoba a ta fyzická osoba, která při svém nákupu uvádí na daňovém dokladu IČ a/nebo DIČ a/nebo firmu organizace. Dále jen „Kupující“.

2. Prostředky komunikace

Komunikace mezi Prodávajícím a Kupujícím je uskutečňována prostředky komunikace na dálku (e-mailem nebo telefonicky), pokud se strany nedohodnou jinak.

3. Objednávka

K objednání vybere Kupující zboží z katalogu internetového obchodu na www.levnetonery.cz, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží Prodávajícím Kupujícímu, vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné se považuje potvrzení telefonem nebo e-mailem, které je realizováno po předchozím odeslání elektronické objednávky (potvrzení o přijetí objednávky do systému není potvrzení objednávky). K tomuto potvrzení využije Prodávající kontaktní údaje zadané Kupujícím při objednání zboží. Obrázky v e-shopu jsou pouze ilustrativní, pro objednávku je klíčový popis produktu.

Cena zboží
Cena zboží v internetovém katalogu je vždy aktuální a platná. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny bez výslovného upozornění Kupujícího. Změna ceny zboží v internetovém katalogu nemá vliv na celkovou hodnotu již přijaté objednávky Kupujícího. Obrázky jsou pouze ilustrativní

Storno objednávky
Storno objednávky ze strany Kupujícího
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že Prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.

Storno objednávky ze strany Prodávajícího
bez udání důvodu - zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, Prodávající bude neprodleně kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

4. Dodací podmínky

Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností Prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 1–5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší, po domluvě s kupujícím. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje Prodávající.

Zásilka zboží
U zboží, které má být Kupujícímu zasláno poštou nebo zásilkovou službou, je nutné při telefonickém či e-mailovém závazném potvrzení objednávky potvrdit obsah objednávky, zejména pak druh zboží, počet kusů, cenu za zboží a přepravu, způsob a termín doručení.
Rozvoz zboží zajišťuje Prodávající po celé České republice prostřednictvím smluvních dopravců DPD nebo Českou poštou. Konkrétní způsob dodání si zvolí Kupující při objednávání zboží v sekci Nákupní košík. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky. Zásilka se zbožím vždy obsahuje dodací list, návod na používání výrobku (pokud je součástí výrobku) a daňový doklad. Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu asisitentkakv[@]printsmart.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou Prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává Prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou. 

Osobní odběr zboží
Objednává-li Kupující zboží s následným osobním odběrem, potvrzuje Prodávající pouze to, že zboží je, či bude v dohodnutém termínu, pro Kupujícího v provozovně rezervováno. Kupující má právo si zboží v provozovně Prodávajícího před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout. V případě osobního odběru zboží v provozovně Prodávajícího se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží kupujícím, tímto okamžikem také přechází kompletní vlastnická práva ke zboží na kupujícího.

5. Platební podmínky

Platební podmínky řeší způsob úhrady ceny za zboží. Kupující má několik možností uhrazení kupní ceny:
1) Platba v hotovosti na provozovně Prodávajícího v případě osobního odběru zboží
2) Dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby (hotovost přebírá od Kupujícího přepravce)
3) Poukázáním plné kupní ceny na účet Prodávajícího pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje.
4) Platba na fakturu se splatností (pouze individuálně při splnění podmínek pro poskytnutí kreditu) Zboží zůstává majetkem Prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží.

6. Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem Prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží nákupní doklad.

7. Odstoupení od smlouvy

Právo kupujícího na odstoupení
V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. (§ 1832), má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako Koncový spotřebitel (tzn. nikoliv jako Podnikatelský subjekt). Odstoupit může Kupující tak, že tuto skutečnost oznámí Prodávajícímu, a to elektronicky na emailovou adresu asisitentkakv[@]printsmart.cz, nebo písemně na provozovnu Prodávajícího. V písemném odstoupení je Kupující povinen uvést údaje specifikující objednávku (jméno, příjmení, číslo objednávky, datum podání objednávky, atd.). Odstoupí-li Kupující od uzavřené kupní smlouvy, doporučujeme vrátit zboží nepoužité, nepoškozené a kompletní v původním nepoškozeném obalu, s originálním dokladem o koupi a s veškerým příslušenstvím (se záručním listem, s poskytnutým návodem na použití, atd.).

Právo prodávajícího na odstoupení
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě
Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě? V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na kamenné prodejně.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Rozhodující je datum odeslání odstoupení od smlouvy.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Kde a jak zboží vrátit
Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má printsmartshop.cz právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Nejlepší možností je zaslaní vyplněného dokumentu spotřebitele od kupní smlouvy (doc) a nákupního dokladu, který jste obdrželi.

Vrácení peněz
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí Prodávající Kupujícímu a Kupující Prodávajícímu veškerá přijatá plnění. Po obdržení vráceného zboží dle výše uvedeným podmínek, Prodávající vrátí zpět Kupujícímu odpovídající částku kupní ceny na jeho účet nebo adresu co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. V obou případech přiložte Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:
•    na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
•    na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
•    na dodávku novin, periodik a časopisů.
Stručný přehled na závěr
•    Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.
•    Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
•    Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
•    Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14denní lhůty. Nestačí jej v tento den pouze odeslat.
•    Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Výjimku tvoří např. audio a video nosiče.
•    Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.
•    Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
•    Zákazník obdrží zpět své peníze nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

8. Ochrana osobních údajů

Informace od Kupujícího jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném a účinném znění. Kupující dobrovolně poskytuje své osobní údaje Prodávajícímu a souhlasí s jejich zpracováním, shromažďováním, uchováním a evidencí za účelem uzavření kupní smlouvy s prodávajícím a řádného trvání právního vztahu mezi Kupujícím a Prodávajícím založeného uzavřenou kupní smlouvou. Prodávající neposkytuje takto získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravcům zboží, a to pouze k řádnému doručení zboží zakoupeného Kupujícím a svým obchodním partnerům, a to pouze k obstarání zboží požadovaného Kupujícím. Osobní údaje jsou poskytovány pouze v minimálním rozsahu nutném k řádnému plnění z uzavřené kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím. Změna uložených osobních dat je možná po přihlášení Kupujícího do „zákaznické sekce“ nebo na základě telefonického nebo emailového vyžádání Kupujícího u Prodávajícího. Pokud Kupující projeví svůj souhlas, může mu Prodávající sdělovat e-mailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může Kupující kdykoliv odvolat, a to tak, že zašle e-mailovou zprávu na asisitentkakv[@]printsmart.cz, nebo tuto skutečnost oznámí Prodávajícímu telefonicky. 

9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím.
Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Tuto změnu a její účinnost Prodávající vyhlásí na internetových stránkách či jiným vhodným způsobem.